Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 20 d’abril del 2009

Cursa Copa Catalana Internacional de BTT - FLIX -

Aquest cap de setmana a la nostra població el Club Ciclista de Flix va organitzar el Gran Premi MASSI Copa Catalana Internacional de BTT; constava de vàries curses, una Contrarrellotje el dissabte a les 16:30 i el Rally el Diumenge.

Com què ara tinc al meu tato implicat amb el tema bicissssssssssssss em va fer gràcia anar-hi per veure que tal era aquesta cursa. Així que dissabte per la tarda vam anar i la veritat em vaig quedar sopresa de la quantitat de gent que hi havia!! moltíssims ciclistes i tots super ben equipats!! és notava la professionalitat de la gent!

Apart el circuït molt guapo!! es va fer a la bassa les clotxes!! estava molt ben organitzat!! hi havia molta gent però tota era de fora vila ! de flix vaig veure molt poca gent!!

És una llàstima que la gent de flix no s'impliqui més amb les activitats que es fan al poble ja què hi han moltes entitats amb aq poble que cada any organitzen coses i hi ha poca afluència de gent!!
Bé, vaig fer 4 fotikis pel bloc!! així que aquí les deixo per a què et facis una idea del que va ser el dissabte!!

Fotos Gran Premi MASSI Copa Catalana Internacional de BTT

Un petonàssssssssssssss bloc

P.D: a la web del club ciclista trobareu més informació i més fotos de la cursa que es va fer a Flix!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats