Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 16 d’abril del 2009

Setmana Santa 2.009!!!!!!!!!! Ermita del Remei de Flix!!

Fa dies que volia posar aquest article però costa tornar a la normalitat! i avui ja m'he decidit!!!!!!!!

Aquesta setmana santa he pogut disfrutar del relax, de la family i sobretot dels amics!! Han estat uns dies molt macos!!

Dilluns de l'ermita va fer un dia ideal i vam poder disfrutar de la ntra. festa a l'ermita!!!!!! hi havia moltíssima gent! Aquest any el meu germanet ens va convidar a dinar amb ells i la family de Mònica!!


Per cert, ens van fer un arròs de conill!! boníssim!!!!!!!!! Era el primer any que el feien i la veritat és que estava molt bo!! al punt de tot!! vam tindre uns cuiners molt bons!! la veritat és que vaig estar molt agust amb ells! vaig disfrutar d'un bon dinar i d'una bona companyia!! apart tenia la Laieta per allí i era la reina de la festa!! va disfrutar molt!!
Ara ja feia uns tres anyets que no em quedava a dinar!! des de què es va morir el meu pare que la meva family no ha tornat a organitzar res!! perquè el gran coordinador de la festa era ell i sense ell no té sentit!!!!!!!!!!!!! encara que suposo que algun dia, algú tornarà a intentar animar a la gent per anar-hi i passar un bon dia amb la family! perquè d'això és tracta! de disfrutar d'un dia al camp amb la teva family i amb la gent de flix!!

Particularment, és la festa que més m'agrada de flix!! abansssssssssss sobretot era la festa de la nit i ara reconec que m'agrada més el dilluns d l'ermita ja què és diferent!!! aquest diumenge a la plaça de l'ermita contemplava la gent i flipava!!!!!!!!! moltíssima gent desconeguda!!!!!! buscava als flixancos i em costava trobar-los!!
La festa de la nit ha passat de ser una festa ntra. a ser una gran festa popular!! ja fa uns quants anys que venen gent de molts llocs! gent que ni tan sols coneixen gent de flix simplement s'apunten a la festa ja què és una festa ideal per passar-la amb el teus amics!!


Pos eso!!!!!!!!!!!! després de ploure tota la tarda vam decidir de sopar a flix i després vam pujar a l'ermita!! la gent estava molt animada i la veritat és que m'ho vaig passar molt bé! vaig poder disfrutar dels meus amics i de bona música!!


Bé, aquí deixo unes fotikis del dia de l'ermita i altres amb els amics!!


Amics setmana santa // Fotikis de l'Ermita del Remei



un petonàsssssssssssss bloc









SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats