Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 4 de novembre del 2011

Navegant pels blocs; Els meus amics de P-5!!!!!!!!

Cada dia, faig la meva ronda de blocs i un d'ells és dels meus amiguets de P-5!!!!!!! 


Aquests nens els conec des de P-3!!!!!!!


He anat seguint les seves activitats durant aquests tres anys i sempre els hi deixo comentaris ja què em fa gràcia posar comentaris als blocs que vaig navegant.


Una de les activitats que els hi fa la seva senyoreta, és mirar el seu propi bloc: les fotos que posen i els comentaris que els hi deixa la gent. De tant en tant, també contesten algun comentari ells mateixos.


Ahir a la tarda em va fer molta il.lusió veure un missatge d'ells; van contestar l'últim comentari que havia posat al seu article dels panellets.


Quina gràcia!! em van alegrar el dia!! els nens quan son petits son molt dolços i sempre tenen paraules maquísismes!! jejejeje


La senyoreta va escriure el comentari però el més maco es què va anar posant el nom de cada nen i el que anava dient!! jejejeje


Com què em va agradar molt el posaré aquí tal i com el van posar:




La classe de P5 (12:46:27) :

Eva, Carla C diu que ets guapa, tots diuen que t’estimem molt, Joel diu besitos i abraçades, Joana diu que muaaaaaaaaa muaaaaaaaaa, Marc M. diu que els panellets estaven molt bons, Eduard diu que l’any que ve et convidarem a la festa de la castanyada, Laia C. diu que ja t’ensenyarà a fer panellets, Mar diu que besitos, Douae diu que ets guapíssima, Emma diu que estan superbons, Ferran que ets superguapa i Marcel diu que et convidem. Quan començo a llegir el comentari tots i totes diuen, és de Eva!!!!!!!!!!!!!!!!!! 





jejejjee que guapets!!!
quina sort poder treballar amb nens perquè t'han d'alegrar el dia a dia!!! sempre tenen unes sortides maquíssimes.


Gràciessssssssssss amics de p-5!!!


Si algu vol navegar pel seu bloquet, és:


http://blocs.xtec.cat/ceipflix345/2011/10/28/panellets-2/

1 comentari:

Anònim ha dit...

Gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La teta

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats