Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 14 de desembre del 2011

"Ho faig per tu" Lídia Guevara

Aquesta cançó forma part dels disc de la marató de tv3 d'aquest any i per mi és la millor!! m'encanta la veu de la Lídia Guevara i la versió que ha fet també està molt bé!!

La lletra és maquíssima:

Mira'm bé als ulls i veuràs
què has estat per mi.
Busca bé a dins teu
i quan m'hi trobis no voldràs 
res més.
No em diguis que no pots fer l'esforç.
No pots dir-me que no sóc el 
que vols.
Saps segur
que el que faig avui, ho faig per tu.
Busca en el teu cor i trobaràs.
No hi ha res per odiar.
Pren-me tal com sóc, pren-me tot
i et donaré el que et vulguis quedar.
No em diguis que tot això et fa por.

Si em deixessis que jo t'obrís 
el cor...
I ho spas segur.
El que faig avui, ho faig per tu.
No hi ha amor com aquest, no.
Ni cap altre que em doni això.
No hi ha lloc si nohi ets
tot el temps, en tot moment.
No pots dir-me que no vols fer l'esforç.
Si em deixessi que jo t'obrís 
el cor..
Lluitaré per tu, mentiré per tu,
correré per tu, moriré per tu.
Saps segur 
que el que faig avui, ho faig per tu.





SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats