Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 9 de gener del 2012

El rosco de reis - morcete - 05.01.12




Aquest any el rosco de reis l'ha fet morcete!!

Vaja feinada això de fer un rosco!! has d'estar moltes hores per fer-lo ja què necessita molt de temps!!

Li va quedar molt gran!!! em va agradar molt ja què el va fer al meu gust!!



A  mi la fruita no m'agrada com a decoració i va posar ametlles i pinyons!!

Estava boníssim i veure'l tant gran impressionava!!


Va estar molt bé!!! i a la gent li va agradar força!!



 














3 comentaris:

Anònim ha dit...

Estava boníssim i només tinc una queixa, al damunt que la fava li vaig donar jo, em va tocar a mi!!!
la teta

eva_yam ha dit...

jajajajaj molt bona!!!

no sabia si us havia tocat a vosaltres o a la Pilar!! jejejej

enric ha dit...

siiii!!! molt bo estava.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats