Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 19 de gener del 2012

Fins aviat Cesar!!!!!!!!!

M'encanta!! no em cansaria de veure programes d'ell!!!  no podem agafar al peu de la lletra les seves tècniques però ens ajuda a entendre millor els gossos i el seu comportament!!

He llegit moltíssimes crítiques i molts professionals no estant d'acord amb les seves tècniques! crec que no hem de generalitzar, com tot en aquesta vida ........ hi han coses positives i altres negatives!!!!!!!!!

Jo em quedo amb lo positiu!! gràcies amb ell, moltíssima gent ha après a entendre una mica més el seu gosset i sobretot ha vist les coses que fan malament; apart crec que gràcies amb ell...... la gent confia més en portar al seu gosset a ensinistradors canins per tal de què els ajudin a educar al seu gos i canviar alguns dels seus comportaments que saben que fan malament.

He llegit un parell de llibres del cesar i he vist moltíssims programes d'ell i la veritat és què sempre pots extreure moltísimes coses bones de les seves tècniques en positiu; val la pena fer-ho.

Desgraciadament hi ha moltíssima gent que té gos i li falta molta cultura canina; però crec que sempre estem a temps per aprendre coses noves i sobretot el més important és què sempre hi ha temps per ensenyar als nostres gossos; aquí no existeix el lema de "el meu gos es gran i ja no pot aprendre" SEMPRE ESTEM A TEMPS!!!!!!!!!!!

Aquests 10 capítols que ha fet aquí a espanya, com molts diuen, ha fet una rentada d'imatge del Cesar!!

Un home molt més proper a la gent i molt més educatiu!!!!!!



Per mi no feia falta ja què la meva admiració ja la tenia guanyada!!!!!! No em cansaria de veure els seus capítols de gossets!! morcete molts cops em diu:

- però si aquest capítol ja l'has vist!!!!!!!!! jejejej

però m'encanta tornar-los a vuere per si se m'ha passat algun detall obseravant al gosset i al seu comportament.

Quan veia aqeusta programes, pensava........... quina sort haver-lo conegut en persona i veure com actua amb els gossets!! ufffffffff hagués estat una passada d'experiència!! 

També crec que cada gos és un món i el primer que hem de fer es observar-los i entendre els seus comportament perquè això ens ajudarà a propar-nos amb ells.

Ara el trobaré a faltar!! cada divendres esperava impacient els capítols del Cesar i quan els feien doblants encara m'alegrava més!! jejejeje

Si algú s'ha perdut algun capítol del Cesar, podeu anar amb aquest enllaç i estant els 10 capítols!! 


http://www.mitele.es/programas-tv/el-lider-de-la-manada/temporada-1/programa-10/


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats