Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 21 de febrer del 2012

19.02.12 - Passejant -




La veritat és que sortir a passejar relaxa i sobretot et fa desconnectar de tot!!

Diumenge vam sortir les dos soletes i vam disfrutar de la platja!! no hi havia ningú!! la gent no matina gaire! jejejeje







Fins i tot em vaig sentar a l'arena i vaig contemplar a la Noa com feia forats i es toranva tonta fent voltes als seus clots!! jejejeje

és una passada veure-la tant contenta!!!







Apart feia molt bon dia, sense vent i un solet encantador de bon matí!!














Quan ja marxàvem es va presentar un Golden Retriever maquíssim i com no, la Noa es va posar super contenta!!







Van estar jugant una estona i després vam marxar!!
La feinada va ser meva per a què em fes cas ja què es volia quedar de totes , totes!!

Però bé, potser algun dia passar dels gossets i ens farà més cas! jejejeej









Aquest és un punt que encara estem treballant però entenc que té 10 mesets i les coses han d'anar a poc a poc.





SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats