Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 27 de febrer del 2012

Pastís d'aniversari Padrina & Núria!! 25.02.12


Dissabte morcete va estar molt ocupat a la cuina fent pastissos!! primer va fer els roscos i després aquest pastis.



Divendres em trucar la meva padrina per veure si l'alex li podria preparar un pastís d'aniversari ja què era el cumple de la Núria dissabte i el de la meva padrina el diumenge!!

Així que li va fer un pastís molt maco per les 2!!!!!!







Em va agradar molt la decoració que va posar!! va posar els seus noms i li va quedar molt maco!!











No sé si estava bo o no perquè encara no m'han trucat per comentar-me cm estava el pastís, però crec que estava boníssim, almenys la pinta la tenia!!





Per cert,............ aprofito per felicitar a les 2!!!!!

FELICITATS NÚRIA!!!!!!!

FELICITATS PADRINA!!!!!!!!



SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats