Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 2 de febrer del 2012

Vídeo de Riba-roja d'Ebre - 01.02.12

Aquesta nit he vist aquest vídeo i m'ha encantat!!

Està super ben fet!!

El vídeo és de Riba-roja d'Ebre i l'ha fet un noi que es diu Marc Reyes!!

 Felicitats Marc!! 

Segur que els que son de Riba-roja els hi sona moltíssim i als dels pobles del voltant segurament també.

 Bé, jo ho he conegut tot!! les ermites, les carreteres, l'estació!!

Puc dir que sóc mig figota ja què el meu pare era d'allí i tinc molta família!! però sobretot perquè m'he criat a Riba-roja d'ebre, a casa la meva padrina!!!!!

Bé, fora rollos!!!!!!!!!!!!!! us deixo l'enllaç d'aquest vídeo perquè val la pena veure'l, tant per les imatges com per la música!!


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats