Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 19 de març del 2012

19.03.12 - FELICITATS PAPA -


Felicitats papa!! 


Avui és un dia de felicitacions!! i com no podia ser menys, estic pensant en tu ja què també m'agradaria poder-te felicitar en persona!! 


Està clar que això no ho puc fer però si què puc dedicar-te aquest dia!! 


Per molt temps que passi, et segueixo trobant a faltar!! no tinc aquella necessitat que tenia abans d'escriure't però si tinc les meves estones de silenci compartides amb tu!! 


Ja no és el mateix, ara les sensacions son diferents!! son entre tu i jo!! un record, una imatge, una conversa, un consell, una fotografia, una sensació, un comportament d'algú que em recorda a tu!! aquests son els nostres moments!! uns moments que comparteixo amb tu, dia a dia!! 


No necessito un dia del pare per recordar-te ni per felicitar-te perquè per mi cada dia és el teu dia!! un dia de silencis compartits!! una dia d'estimació compartida!! 


No necessito a ningú per poder dir-te T'ESTIMO!! 
per poder dir-te que ET TROBO A FALTAR!! 
perquè cada dia, en un moment o altre, et recordo al meu interior!! 


Abans necessitava compartir els teus records amb altra gent però he après a conviure amb el meu interior! tu i jo amb les nostres històries!! 


FELICITATS PAPA!!
avui i sempre serà el teu dia!!
T'estimo moltíssim i et segueixo trobant a faltar al meu dia a dia!! 
Allí on estiguis espero que passis molt bon dia!! 
La teva reina! ! 


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats