Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 16 de març del 2012

Flix!! Compte Veneno!!! Descansa en pau Nic!! :(

Ahir la meva mare em va donar una mala notícia!! 

Em va dir que s'havia mort el Nic!! un gosset de Flix!!

Era molt simpàtic i molt dolç!! 

Lo més trist d'aquesta història no és solament la mort, sino el perquè d'aquesta!

s/ em va explicar la meva mare es va morir per culpa del veneno que tira la gent al carrer!!!!!

que fort!!!!!!!!!!!!!! 
no m'ho puc creure!!!!!!!! 

Encara no he parlat amb ningú d'aquest tema però em penso informar bé perquè jo també tinc gos i això em fa posar neguitosa perquè la Noa sempre està olorant pel carrer i qui sap si li pot passar alguna cosa!! 


El Nic el vaig conéixer quan vaig per pràctiques de perruqueria canina!!

Estava molt ben cuidat i el seu amo estava moltíssim per ell!!

Es notava que era feliç amb el gosset,  quan parlava del Nic la seva cara s'il.luminava de felicitat!!


Sempre quan els trobava pel carrer, ens paràvem a saludar-lo i parlàvem de lo bé que es portava i l'orgullós que estava del seu Nic!! 
Son d'aquells gossets que els veus super ben cuidats, que els amos els tenen com una persona més a casa i n'estant moltísism d'ells!
No hi ha dret!! 
No puc parlar gaire del tema de com ha anat però ja m'informaré!!
Solament donar el condol al seus amos!! 
i dir-lis que em sap molt de greu ja què sé que se'l estimaven moltíssim!! 
Molts petonets Nic!! 
descansa en pau petitet!! 

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats