Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 31 de desembre del 2013

31.12.13 - Última reflexió de l'any 2.013!!!!!!!

Un any molt diferent a la resta!!!!!!!! em poso a reflexionar sobre tot el que m'ha passat i podria dir que ha estat un any de sensacions noves, diferentes i què m'ha costat posar-les totes al seu lloc!!!!!!  

Va començar com els de sempre, amb la rutina de sempre però poc a poc va anar donant canvis sobtats!!!!!!!!!! 




Primer tota la història de l'ERE d'ERCROS, aquesta incertesa......... una lluita continua per defensar els llocs de treballs i un futur a Flix i a la comarca!!!!!!!!! 

Durant aquesta lluita et planteges moltes coses de la teva vida i dels del teu voltant però no saps fins quin punt pot canviar tot!!!!!!! 

Desprésssssssssssssssss va vindre la gran tristesa de perdre una persona que t'estimes, va marxar Amelio quan menys ens ho esperàvem!!!!!! cops de la vida què costen d'encaixar i sobretot perquè pateixes i veus patir als teus!!!!!!!!! son aquells cops que la vida et dona i et fa recordar que aquí tots estem de passada i hem d'aprofitar tots els moments!!!!!!!! 

I desprésssssssssss el meu canvi laboral!!!!!!!!!!!! ATURADA!!!!!!!!!!! 

Qui m'havia de dir, a mi , què després de 17 anys treballant em tocaria aquest gran canvi!!!!!!!!!!  sóc una persona què no li agraden els canvis i un així, costa de digerir!!!!!!!!!!!!  els primers dies va ser dur imaginar-me aq canvis i no sabia com em trobaria!! però poc a poc em vaig anar trobant bé i com deia el meu morcete, segur què estaràs de conya!!!! i siii tenia raó!! 

Molts canvis de cop però, estic contenta perquè he assimilat bé!!!!!!! També he de donar gràciesssss a tindre al meu morcete i la meva noeta al meu costat, per animar-me i treure'm sempre un bon somriure!!!!!!!!!!!!  



Però el temps a l'atur, m'ha fet reflexionar, sentir-me acompanyada pels meus i sobretot seguir lluitant pel meu futur i disfrutar d'aquests petits moments del nostre dia a dia!!!!!!!! 

Aquests mesos a l'atur, m'ha fet aprofitar molt més el temps lliure i això m'ha fet desconnectar bastant del món blocaire!!!!!! espero que aq 2014 li dediqui una mica més de temps!!!!!!!! 

Ara solament queda mirar cap a l'any nou i esperar que sigui molt millor què aquest!!!!!!! 

Solament demano molta salut per la meva família i també una gran feina!!!!!!!!  espero trobar alguna feina que em senti realitzada i amb ganes de seguir aprenent!!!!!!

Diuen que lo boooooooooooo es fa esperar no?? esperem que sigui així!!!!!!!!! 

Béeeeeeeeeeeee bon any per tots!!!!!!!!!!!!!!!! vaig a fer la meva felicitació !!!!!!!!!!!!!!! 

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats