Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 28 de març del 2011

Fira de la mascota!! Reus 27.03.11

Diumenge vam anar a la fira de la mascota de Reus!!! va estar molt bé!! hi havien molts visitants i sobretot el que més em va agradar que moltíssima gent va anar amb el seu gosset!! quina gràcia!!! t@ts estaven encantats de la vida!!! Hi havien botigues de gossets, perruqueries canines i una protectora!!!

Em vaig quedar parada perquè em pensava que, aprofitant aquesta fira ens trobaríem amb unes quantes protectores però no va ser així!! és una llàstima perquè era un bon dia per fer publicitat i rebre ajudes per part de la gent i fins i tot animar-los adopatar algun gosset o gat!!

El que em va encantar va ser el concurs d'agility!! és una passada veure l'agilitat d'aquests gossos!!


Aquest de la foto em va recordar moltíssim al dandi!! és un gos d'aigues i el pentinat que portava era molt original!! li van deixar les crestes del cap!! jejejeje

Em van vindre molts records del dandi mentre mirava aquest concurs i la veritat és què em vaig posar una mica tristona!! hagués disfrutat moltíssim!! Era impressionant alguns d'ells l'agilitat que tenien i el salts que donaven!! Ara s'ha posat molt de moda aquests circuïts pels gossos i la veritat es que si tingués gos no m'ho pensaria dos cops de portar-lo a practicar aquest esport!! els gossets es veien feliços amb el seu exercici, és una gran motivació per ells!!

Aquesta és la Lua!! la gosseta del Paco i la Raquel!! va estar encantada de la vida d'anar a la fira perquè va coneixer molts gossets!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats