Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 17 de febrer del 2012

Jardant a la muntanya!!! :) 16.02.12 - Flix -


Ahir, com cada dia, vaig anar a la muntanya amb la Noa però va ser diferent.


Principalment perquè ens va acompanyar morcete i això ja va ser un fet extraordinari i després perquè estava tot ple de gent per aquella zona, cosa també estranya.


 A Flix, és típic que la gent vagi a jardar al camp de futbol i també a la zona de la bassa les clotxes !! ahir ho vaig poder veure amb els meus propis ulls; feia goig veure tanta gent per allí.

Quan nosaltres vam arribar, la gent ja marxava i vam tindre sort perquè la zona que vam anar a caminar ja no ens vam trobar a ningú i va ser perfecte per la Noa perquè va poder disfrutar de la seva sortida.

L'Alex feia temps que no sortia amb nosaltres i es va quedar parat del canvi que ha fet la Noa per la muntanya!!! la va veure molt activa corrent per tots els llocs i sobretot molt creguda ja què en tot moment està pendent de nosaltres i no marxa gaire lluny.

Em va agradar sortir els tres junts!!! vaig passar una bona estona!!! No ens vam prendre entrepà per jardar a la muntanya però vam jardar a casa la mami!!!!!!!!!!!! jejejeje


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats