Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 2 de gener del 2012

últim dia de l'any!!! 31.12.11





Diuen que l´últim dia de l'any, reflexiones i penses com ha anat l'any!! també intentes fer alguna cosa que t'agrada durant aquest dia!! així que vaig aprofitar per sortir a caminar amb la meva companya de sortides!!










Aquest any al caure en dissabte ha estat perfecte!!!!! Vaig gaudir d'un bon dia!!










Vaig sortir a la muntanya al matí i a la tarda!! Va fer un dia fantàstic, molt de solet i bon temps!! s'havia d'aprofitar!! 


La Noa com sempre va disfrutar de la seva llibertat!!





Cada dia està molt més receptiva en totes les ordres i tenir constància al sortir molt sovint dona els seus resultats.










El divendres vam sortir a caminar amb el seu amic Brok i va disfrutar molt de la seva companyia!!  m'encanta veure-la amb altres gossets ja què m'agrada observar-la com es comporta.










SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats