Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 19 de març del 2012

17.03.12 - Senderisme Margalef - SendersFlix



El grup SendersFlix va organitzar una sortida aquest dissabte i la Noa & mua ens vam apuntar!!



En teoria era una ruta fàcil de poc desnivell i en plan caminar molt i cansar-te poc però la veritat és què no va ser així!!






Això si, abans de començar a explicar-ho solament dir que va valdre la pena cansar-me i arribar rebentada a casa perquè la ruta va ser impressionant i espectacular!!











Aquest cop vam ser 7 persones + la Noa!!

Benjamin, Pep, Eulogio, Jaume B., Jose, Enric, Eva i Noa!!











Vam deixar els cotxes al costat de l'embassament de Margalef i allí va començar la ruta!!










És una passada perquè tota l'estona vas voltant pel costat del riu i tot son senderes maquíssimes,pontets i coves!!











Està super bé!! l'únic que tota l'estona vas pujant i baixant! el desnivell és poc però tota l'estona és així!!











La veritat és què no m'ho esperava que fos així! primer que fos tant maca la sortida i segon que fos tant dura!









Estic acostumada a que les sortides anteriors que eren circulars i la pujada forta la fas a l'anada i la tornada que es quan ja estàs cansat, la fas de baixada i així et canses menys.










Però bé, la qüestió és que va ser molt guapa! unes vistes impressionats i vam tindre estones per tot.


Estic acostumada a caminar molt però es nota que no faig pujades perquè aquestes del dissabte em van matar! l'anada molt bé però la tornada ja em va costar molt; la resta del grup he de dir que estant en molt bona forma física i no es van cansar tant com jo ja què anaven a molt bon ritme.


També he de dir que a mi m'agrada més anar fent descansos i fent fotos i ells es prenien més en serio això de caminar; de vegades tenia la sensació  que era una marató!! depenen de qui es posava al davant, anaven més ràpids.

A mi m'agrada contemplar la natura, sentir els ocells, mira si trobes animalets, anar més xino xano! però bé, son estils diferents de gaudir les rutes.

També crec que el problema va estar en què no estàvem al mateix nivell de forma física em costava molt més agafar el seu ritme i sense voler, anava més de pressa del què podia; i quan ells ja estaven descansat jo encara havia de descansar!! jejeje

Això si, tot s'ha de dir, m'anaven esperant però no és el mateix perquè patia de fer-los anar més lents per culpa meva.

El meu germanet em va pegar la bronca i em va dir "menys caminar en zones planes i més pujades" jejeje i té raó!! m'hauré d'aplicar el cuento perquè això no pot ser!! em vaig sentir malament de no estar a la alçada de la resta de gent!! :(







El que si que he de dir que em va soprendre la Noa!! es va portar com una campiona!! va fer els 17 km però ella en va fer molt més que nosaltres ja què tota l'estona anva als dos grups.









Sempre anava amb els que estaven davant però al cap d'una estona venia la darrera per veure si jo també hi era i un cop em veia, tornava cap al lideratge del grup!! jejejeje












Es va fer molt amiga del Benjamin i semblava que fos ell el seu amo!! jejejeje si es que, ja dic jo que la Noa es de la república independent!!
























Això si, a la tornada ja es va posar al mig i ja estava molt més pendent de mi!! entre els del davant i els del darrea i així ens controlava a tots!!










Es va portar super bé i no vaig tindre cap susto!! tot el contrari, una crack senderista!!



Es una sortida per tornar a fer amb més tranquil.litat i en plan d'anar a passar el dia!! La recomano al 100 %.



Al final van ser:


Distància: 17 km
Durada: 5h 55
Dificultat: mitjana 



(en teoria havien de ser 14 km i dificultat fàcil ja que era planejant) 






Si voleu veure més fotos i més detalls de la ruta, aneu al bloc del meu germà Enric:

http://www.elraconetdenric.blogspot.com.es/2012/03/presa-de-margalef-lengollidor.html 























3 comentaris:

enric ha dit...

Sí, en principi havia comptat 14 km ( anada i tornada), però com sempre passa, vas a mirar coses que no estàven comptades i acabes fent més km. Però la ruta com tu dius és preciosa i molt recomanable. El problema en el teu cas, és que et vas posar nerviosa per no poder anar al ritme i vas deixar de gaudir de la ruta. ës veritat que és una mica trencacames ja que les pujades i baixades són constants , tot i que el desnivell a superar és molt petit, però l'acumulat molt gran. No és va còrrer en cap moment, però tu ja estàves massa cansada.
Be, ja et vaig comentar la sol·lució i ara a esperar la propera, que segur que et costarà menys, fins que ens pasaras a tots davant com feies l'any passat.
Una abraçada!!

Anònim ha dit...

Mira per on, a mes de una "senderista" tenim un escriptora, molt bona crònica!.

Eulogio.

eva_yam ha dit...

jejejeje gràcies Eulogio pel comentari!!!

i a tu que dir-te tato!! que tens tota la raó del món i em sap greu que sempre em descarrego amb tu! jeejjeje és el què té tenir confiança!!!

ja prenc nota per la següent ruta!! intentaré no capficar-me tant i gaudir més!

un petonàsssssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats