Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 31 de gener del 2012

Diumenge 29.012.12: Senderisme pels termes de Flix



Dissabte vam sortir a caminar amb la Noa però no vaig disfrutar gaire ja què la zona que vam sortir estava ple de caçadors i estava més pendents d'ells que de disfrutar de la muntanya!! :(

El que vaig trobar estrany es que no vaig veure cap cartell per la zona; diuen que normalment indiquen les zones que van però no vaig veure res de res.






Però bé, parlant del diumenge ..... si que vaig disfrutar de la muntanya i de la companyia; apart  vaig descobrir nous camins pels termes de Flix.


Sembla mentida la gran quantitat de camins que hi ha per la zona dels montredons; quan sortim amb els gossets normalment fem aquesta zona però sempre anem variant. (sort del tato perquè jo sempre faria el =) jejejeje






Aquest cop hem va portar a fer una altra ruta; la part final de la ruta no l'havia fet mai i em va agradar molt; així que repetiré amb la Noa quan faci ruta llarga.










 Els gossets van disfrutar però molts trams els vam tindre de portar lligats ja què era dia de caça i no ens podíem fiar dels caçadors.


Al final vam fer:


12 quilòmetres
temps: 2 hores i mitja










1 comentari:

enric ha dit...

Si, hi han moltes rutes a fer per Montredons i les Valls i totes molt boniques. En quant als caçadors, sol ho indiquen quan hi ha "batuda" de "jabalins". La resta de dies no. Sol hi ha l'obligació d'estar a uns metres dels camins i prou. Per això s'ha d'anar amb compte. A més, cal portar roba vistosa per que ells et vegin des de lluny. Bones fotos Eva!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats