Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 20 de juliol del 2011

La Noa!!! les nostres sortides!! 19.07.11




Tal i com vaig fer la setmana passada, estem sortint cada dia les dos!!!!!!!!!


La ruta faig sempre la mateixa zona i vaig fent petits canvis però l'important es què ella es senti bé!!!!!!!!







Estic molt contenta perquè la seva resposta és molt positiva!!


Es porta de conya!!! un tram lligada i l'altra tram lliure!!!!!!!!!! resultat positiu!!!!!!!!!!







Creu moltísism i en tot moment està al meu costat o una mica avançada però sempre controlant-me on estic!!

Ara falta veure com reacciona qualsevol dia quan vegi alguan cosa i estigui lliure!! ja veurem!!!!!!!!!!!!





Aquests dos dies he tornat per una sendera i he provat ordres noves i estic sorpresa perquè apren molt ràpid!!!

No me'n vaig recordar de fer fotos al tram que va lliure i li vaig fer quan ja acabavem la nostra sortida!!

Està guapíssima!!!!!!!!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats