Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 24 de gener del 2012

Necessiten ajuda!! tu també pots col.laborar!! 24.01.12






Bé, ja tinc el cotxe ple!!!!!!!!!!!!!! com ja vaig dir........... tinc intenció de tornar a la protectora de lleida per tal de portar més material; si tot va bé aniré aquest cap de setmana.


últimament estant fent més crides per a què la gent col.labori portant material per aquests gossets tant guapets.




Aquest cop tinc les cosetes que li hem preparat morcete i mua i apart també han volgut col.laborar dos flixanques i la meva padrina de Riba-roja d'Ebre!! .


Gràciesssssssss Lurdes!!!
Gràciesssssssss Carme!!!
Gràciesss Padrina!!  


Tal i com he fet les últimes vegades, aprofito per fer una crida pel bloc per si hi ha gent interessada amb el tema.

Si algú té alguna coseta d'aquestes per casa i vol col.laborar, que m'ho digui i ho aniré a buscar.


Com sempre us recordo que podeu col.laborar amb  la protectora de lleida!! o amb la que vulgueu vosaltres!!! jo col.laboro amb ells perquè em va agradar molt el tracte que li donen als gossets i també perquè em van rebre amb els braços oberts!! 


Cada persona ajuda a la seva manera! adoptant, apadridant, aportant diners o material (pinso, mantes, ...) .

Molts cops tenim mantes velles, tovalloles velles, medicaments de gossets que no necessitem, juguets dels nostres gossets o fins i tot corretges que estant morint-se de risa.
Tot això que us sobre, amb aquests gossets de la protectora seria de gran ajuda!!!

Us adjunto els materials que necessiten:

- Serradura "serrin" 
. moquetes 
- pinso per cadells i també llaunes
- pinso per adults i també llaunes
- mantes
- paelles i olles velles
- tovalloles
- roba per les cunes dels més petits (tovalloles, mantes, jerseis)
- medicaments
- juguets o robeta del vostre gosset, que tingueu a casa morts de risa.
- complements dels gossets (corretges, collars, xampú, sprays, etc..)


Al seu bloc, pots veure  més informació sobre això:









SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats